Oğlum 2 ay 10 günlük. Doğduğundan beri tıkanıklık hırıltısı var. Acile, devlet, özel vs. Çok doktora gittik. Hepsi burnu tıkalı dedi. Akciğer röntgeni çekildi acilde ciğerleri içi temiz. Bir doktor soğanı 4 e kes baş ucuna koy uyurken dedi. Buhurdanlık ile nane yağı yakıyordum odasında. Serum fizyolojik kullanıyordum. Bir zaman sonra kusması arttı. Met edilen mesleğinde ilerlemiş doktor önerdiler gittik. Reflüsü var bu çocuğun dedi. Reflü boğazını tahriş etmiş hırıltısı o yüzden dedi. Geniz akıntısıda yaparmış reflü. İlaçlar verdi kullanıyoruz. Bu hafta şikayetlerimiz daha da azaldı şükür. İnşaAllah tamamen geçer. Rabbim tüm yavrulara şifa versin