Emremm575 Bebeğim emiyor 6.ayı btti 7ye girdik ek gıda+anne sütü ile devam ediyoruz daha hiç mama vermedim acaba ilerleyen zamanda vermem gerekirmi şuan kilo olarakda doktor iyi diyor sizce mamaya gecmelimiyim çocuğumla huysuzluk ağlama vs de yok
Merveada21 Emremm575 kilo alimin iyise gerek yok zaten ek gidada alıyormuş bizde aynı mama kullanmadık 7 aylık oldu anne sütü ek gıda olarak gidiyoruz
marbling10 Emremm575 böyle bir konu yok zaten, mama verilen bebekler yeterli anne sütü alamadığı için mama ile beslenmek zorunda kalıyor. Yoksa anne sütü varsa tabi ki mamaya ihtiyaç yok. Mama anne sütü olmadığı zor durumlarda kullanılır.