defmommy Kızlar kolye olarak tek ortada gremse mi ? Yoksa bir büyük 2 yarım 2 çeyrek mi ? Gremse de bu tek ama daha büyük oluyor sizce kızlar ?
Edanur666 defmommy 5 li olalin resatlisi cok guzel duruyor yaptiricaksaniz bence resatli yaptirin eger bunlardan biri dersen tekli de guzel duruyor
Darknes1002 Bunlar değilde reşat altınlardan beşi birliğim olsun isterdim en üstteki gibi kenarlarıda çeyrek reşat yani sarı lira olcak peeh kimbilir şuan kaç paradır
defmommy Edanur666 reşatın da boyutu küçük ya biraz ondan düşünmedim aslında onu zaten. Reşat la gremse hemen hemen aynı fiyat canım bilemedim😊
Edanur666 defmommy tekli alcaksan 5 linin zincirinden yaptir digeri hic kullanisli degil ben yaptirdim takamadim koptu hep
yusufmertmom defmommy bence gremse yaa. Çünkü diğerinden aldım ben sonra beğenmedim çok görgüsüz hissedip takmadım 😂