Emir11 ne doktoruna götürdünüz , nasıl normal diyebilir. Bebekler uyuyarak büyür. Normal sağlıklı bir yetişkinlerin bile beyin fonksiyonlarının düzenli işleyebilmesi için 24 saat içinde 6 saatini uykuya ayırması gerekir. Kaldı ki bu minicik bir bebek. O doktorlar diplomayı kasaptanmı almış. Şıktayım daha neler duyacağım. ALLAH size kolaylıklar versin.