Kardeşim süt olmayınca olmuyor kızım 5. Aya girince aynı problemi bende yaşadım her şeyi denedim yok olmuyor benimki de biberon almadı mama sevmedi eczacı Chicco marka yeşil renkli biberon verdi bende eline verdim biraz alışsın diye aldı ağzına soktu sonra mama yaptım mama gelince hemen çıkarmaya başladı eşimin arkadaşı golden goat keçi sütlü mama var bir de onu deneyin bizimki sadece onu içiyor demiş onu aldık daha sonra doktor mamaya az bir şeker at bakalım dedi şeker atınca içmeye başladı önce 30 CC içti bir hafta sonra 60 a çıktık şekeri de kestik sonra