Blge1 10 ay oldu hala adet olmadım 🤗3-4 aya olursun demişti doktor 🙏🤔 olmazsan da 1 seneye kadar normal demişti valla su an halimden cok memnunum umarim bu yaz sıcakları da atlatıp olcaksam da öyle olurum 😂 tabi genel bir kontrol için doktora gitmeyi düşünüyorum o ayri :)