Annelerim geçenlerde yine post açmıştım ama çok bir cevap gelmedi 9 sylık bebeğim artık sadece geceleri mama yiyordu şimdi hiç istemiyor ama açlıktan ağlıyor bardakla vermeye çalışıyorum yokk istemiyor kaşık mama yapıp yedirmeye çalışıyorum bu seferde uyanmak istemiyor anlamadım benn napayım çok bunaldım lütfen bana ya teselli ya bir fikir verin Allah rızası için.. kilosuda 8.400 herkes zayıf dedikçe de bunalıma giriyorum ne halt yicem ben yaaaaa 😒