Kızlar 5 aylık bebeğim var son 2 aydır ilerleyen hırıltısı var, emerken uyurken çok tıkanıyor uyuyamıyor resmen horlama gibi doktora götürdüm boğazında şişlik var nefes almakta zorlanıyormuş dar olduğu için 8. Aya kadar gözlemle kötü olursa getir ameliyat edelim dedi ama ameliyatıda zor olabilirmiş küçük olduğu için. Ameliyat olmasını istemiyorum var mı aranızda bu sorunu bilen tavsiyesi olan bebeğim çok rahatsız oluyor üzülüyorum… 😔