Eloo005 Bodrum’da yaşıyoruz. Eylül yine Ağustos gibi geçiyor diyebilirim. Ama Eylül sonlarına kalmayın. Hafiften hava soğumaya başlıyor. Ekim artık yağmurlar ve soğuklar başlar. Ama bişey demeye de korkar oldum bu sene havalar garip. Çocuklugumdan beri burdayım Nisan artık gündüz tişört giyebilecek kadar sıcak Mayıs baya yaz olurdu. Ama bu tüm Mayıs gündüz bile kazak giydik. Havalar çok geç ısındı. İlk kez böyle gördüm.