Bebeğim 6 aylık ve doğduğu günden beri huysuzluk, kıvranma, şiddetli gaz sancıları, ağlama krizleri çekiyorduk gaz sancısı diyordu doktorlar. en son 4. Ayda meme reddi yaşayınca aç kalmasın diye mama başladık ve üç gün sonra vücuduna egzama gibi döküntüler attı. Kakada mukus oluştu kan olmadı. Ondan sonra doktora gittik alerji olabilir dedi deri , kan , kaka testi aldı. Sonuçta alerji cıkmadı. Diyet yapmaya başladım başka doktora gittik test yapıldı yine çıkmadı ve doktor bosuna diyet yapıyorsun dedi. Diyeti gevşettim yumurta süt içeren şeyler yiyince vücuduna isilik gibi şeyler atıyor ve huysuzlanıp kıvranıyor kakada mukus başlıyor. En son başka doktora gittim probiyotik başladı makatta küçük çatlagı var ondan öyledir testlerde cıkmamıs dedi. Çatlak da iyileşti ama ben yedikçe cildine döküntü oluşuyor ve huysuzlanıyor. 6 aylık olduk ama doğduğu günden beri savaşıyorum aşırı yıpratıcı bir durum. Memeden kesmeyi de defalarca düşündüm zaten alerjik mama veriyorum ama kıyamıyorum mutlaka bir kaçagım var ki oğlum kıvranıyor. Aynı durumu yaşayan var mı ? Bana tavsiyeniz var mı