Arkadaşlar yarın doktora gideceğim ama içim içimi yiyor bilgisi olanlar beni aydınlatabilir mi. Daha önce buradaki postlardan okuduğum kadarıyla bacak boğumları simetrik olması gerekiyormuş. Şu an 6 aylık olmak üzere 2 aylıkken kalça testi yapılmıştı. Bugün oğlumun sağ bacağında üç belirgin boğum varken sol bacağındaki 3. boğum çizgisinin daha belirsiz olduğunu farkettim yani sağdaki daha derin. Kesin kalça çıkığıdır diyebilir miyiz buna. Farkettiğim andan beri içim içimi yiyor daha önce kalça testine sokulduğunda herhangi bir problem yoktu o zaman bacak boyuna falan bakıyorum gayet normal