Biz 3 ay 7 günlüğüz gündüz uyku en fazla 20 dakika 😀 Beni çok yoruyor ama canı sağ olsun pamuğumun.Uyanık olduğu heeer an beraberiz oyun halısında vakit geçiyoruz,salıncağa koyuyorum.Emme süresi uzadı 2-3 saati buluyor emmeden geçen zaman ama emme zamanı kısaldı memede 5 dk duruyo durmuyor bırakıyor o yüzden doyuyor mu tam anlayamıyorum🥲 Gece uykusuna geçiş tam facia 1 saat sallamanın sonunda şanslıysam anca uyuyor 😂Gece 2 tur uzun uykusu var gerisi saatlik kalkıyor bazen yine 20 dakikalık 40 dakikalık uyuyor.Bezi sık değiştiriyorum havalar da ısındı pişik olmasın diye
Bizde günler böyle ☺️