Bebegimucizem benim oğlumada gaviscon infant kullanıyorum. Sadece anne sütüyle besleniyor şuan 3bucuk aylık. 15gün önce kullanmaya başladık. 2tatlı kaşığı kadar ılık suya bi paket gaviscon infant ın yarısını döküp çay kaşığıyla iyice pütürü gidene kadar çırpıyorum. Daha sonra şırıngayla çekip veriyorum. Günde 4 sefer yarım paket kullandığım için bi günde toplam 2 paket bitirmiş oluyor. Doktorum süte değil suya karıştırmamı istedi.