Asilaslann Arkadaşlar bebeğim doğuştan tek böbrek doğdu kafama çok takıyorum aranızda bu durumu yaşayan var mı nasıl koruyabilirim böbreğini tecrübelerinizi paylaşır mısınız
Yavrumm1 Asilaslann ya konuyla alakasız ama benim eşim doğuştan tek böbrek şuan 24 yaşında hiçbir sıkıntısı olmadı. Sadece düzenli kontrolleri yapılıyor o kadar
Mrvekpk Asilaslann benimde kuzenim doğuştan tek böbrekti canm suan 25-26 yaşında cok şükür bi sıkıntısı yok 🙏