Rabiaugur fırsat verirseniz uyanır hiç uyanmazsa 3 4 saati geçmeden uyandırın, enim oğlum da çok fazla uyurdu ama sanki alarm kurulmuş gibi kendisi 2 3 saatte bir uyanıp emerdi
Su anda büyüdüğü için de gece bir kere kesin kalkar onun dışında daha uykusuz bir gecem olmadı, ben pek uykusunu bölme taraftarı değilim. Bebekken sarılık oldu diye kaldırmıştım iki hafta sürmüştü o da