İyi geceler herkesee, doktora gidicem ama aklıma takılıyo gidene kadar sizede sormak istedim. Bebegim 35+5 te dogdu. 10 gün küvezde kaldı. Şuan 4 ay 5 günlük ama sanırım biraz gelişimi geç oluyo normalmi🥺 4 aylık bebeklere bakıyorum oyuncaklarını tutuyo baya dillenmişler falan. Benım kızım ellerini yeni keşfetti agzına götürüyo sabah keyfi olunca gülüyo aguluyo falan hareketleniyo vs. Herkes diyoki bu bebek nıye böle bişeymi var aklıma takıldı hep moralimi bozuyolar 🥺