Ne yapcam ben😔 Bebeğim 5 haftalık. Ilk başda emmekte zorlandı dil bağı vardı kestirdik sonra emmesi düzeldi ama bebeğim hiç uyku uyuyamıyor sadece emmek istiyor saatlerce bazen 4-5 saat. Göğsümde uyuyor saatler sonra bende pusetine yatırıyorum gözlerini açıyor uyumak için çabalıyor ama bir türlü dalamıyor. Ama üstümde uyuyor. Uyumadığı zamanlar sadece emmek istiyor. Yatırınca bazen yarım saat uyuyor sonra uyanıp ağlıyor ac olduğu için cünki hemen emmek istiyor. Sütüm MaşAllah var ve kilo alımı da iyi ama doymuyor mu bilmiyorum. O uyuyamayınca bende stres yapıyorum sırf bu yüzden üstümde uyumasına izin veriyorum ama kötü alışkanlıkmı yapıyorum bilmiyorum… ne yapcam ya😔😔😔