Yenigelinnur Merhabalar , 5 aylık kızım gece uykusuna yattığı zaman sanki kabus görüp uykusunda sayıklıyor gibi sesler çıkarıyor acaba bir yeri mi ağrıyor gaz sancısı mı doktora gitmek gerekir mi bilemedim ?
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi Yenigelinnur gün içinde yaşadıklarından görüyor olabilir .ogluum yapıyor bunu bu aralar yeni şeyler öğreniyor ve etkileniyor bellkiki. Bazen ağlayarak söyleyerek bile uyanıyor. Onun dışında yinede sureler okuyup yatiralim yattığı yeri ve üzerini temiz bulundurursak daha rahat eder. Genelde arka arkaya böyle olunca bunlari yapıyorum ben🍀
Yenigelinnur BirSevda-iki-Emanet_Sahibi teşekkür ederim bu gece okuyup hatta uyuturken dinleteyim o da rahat uyusun 🙏🏻