Balkupum2505 Mrb kizlar arkadasimin kizi nöbet yada soğuk havale gibi bisey gecirmisti pazar gunu. Carsamba EEG çekilecekmis sanirim uzun sürüyomus anestezi ilemi uyutuluyo cocuk cekim nasil oluyo bilgisi olan yazabilirmi. Yada basina gelen
eymenzeynep Balkupum2505 ben 10 yaşlarında çektirmiştim ve 24 saat uyumamamı söylemişlerdi. Uyumayıp orda uyumuştum ama kendim mi uyudum uyuttular mı hatırlamıyorum. Çok geçmiş olsun
ysfahmd Balkupum2505 biz 9 aylikken çektirdik oğluma . anestezi ile uyuttular çok uzun sürmüyor sonra uyandı kendi kendine
Saripapatyaa Balkupum2505 Benim yeğenim 6 yaşında. Diyelim ki eeg saati öğlense yengem sabah 5 de kaldırıyor o saate uyutmayıp eeg çekilirken uyutuyor yanlış hatırlamıyorum 25-30 dakka sürüyor
Maral_sultan Biz daha geçen gün çekildik 7 aylık bebeğim uyutmayın dediler uyutmadık hiç hep uyandırdık bebeğimi gidene kadar orda hemen ayakta sallayıp uyuttuk 20 dk sürdü öyle çektiler hemen