Kızlar oglum bisikler sürüyordu evde sag tarafına düştü o an bişe olmadı agladı geçti ama mızır mızırdı gün boyu neyse 3de uyudu 5 deuyandı aksam bas bas bagırarak ve kolunu oynatamaz vaziyette sonradan mı ortaya cıkar bu omuz cıkması veya kırıgı veya et ezigi anlamadm ne olduysa yarında böyle olursa doktora gidecegim cıktı ise nasıl bir tedavi yaparlar kırıldısa yada off alcı filan düşünemiyorum benm oglum cok huyludur cıkarın der bidahada demez