Merak ettiğim bir konu. Mama + meme gidiyoruz. 5 aylık olduk doktor tavsiyesi ile ek gıdaya başlicaz. Sütüm başlardı çoktu kilo alımı yavaş diye mama takviyesi yaptık. Şuan mama ile doyuyor ama memeyi de tatlı niyetine kullanıyor 😂 ben de artık ciddi zayıflama kararı aldım şaka maka 20 kg fazlalığım var doğum kilosu üstüne çıktım. Su ağırlıklı detokslar yapmak istiyorum yemek yemeyi baya kesicem yoksa 100 kg olcam yakında.Bu haliyle emzirsem dahi sütüm kesilir mi? Yani emzirme için bol su yeterli mi? Dediğim gibi zaten kızım ağırlıklı olarak mama ile besleniyor üstüne ek gıdaya geçiyoruz