Serenay4 Bebeğim 28 günlük uyurken gözü açık böyle gözler dönüyor robot gibi bazen hızlı hızlı nefes alıyor normal mi ilk çocuk tam bir tecrübesizlik herşeyden korkuyoruz valam
Kimeneayol Serenay4 hep mi açık arada açıp döndürüp kapatıyor mu? Yani normal nefes alıp vermesi de normal Yani ben normal diye biliyorum 🙈😊
Umutveannesi Serenay4 bizimde o şekildeydi iki ayı doldurduk hala aynı gözleri şaşı herhalde diyordum bazen uykudayken gözlerini çevirip duruyordu tavana doğru bakıyordu zehirlendi mi krize mi girdi diye düşünüyordum ama hepsi normalmiş tuhaf tuhaf hareketler yapıyorlar belirli bir aydan sonra düzeliyormuş bebelerin hepsinde var
AtlasEgenin-annesi Serenay4 yenidoğanların solunum paterni normalden biraz farklıdır, korkma. Gözlerini arada öyle yapıyorsa sıkıntı yok fakat hep açık uyuyorsa gözüne zarar verebilir, yenidoğan polikliniğine götür 👍🏻
Mavis34 Serenay4 benim.oglumda ilk 2 3 ay gözleri yarı açık sanki etrafı görüyor gibi gözbebekleri hareket ederek uyurdu. Rem uykusu oluyor galiba derin olmayan uykuda öyle olurmus