Sekerkizzz Arkadaşlar bu alerji mamasi kullanan varmi bebegim kakası cok koyu yeşil yapiyo bu mamadan olabilir mi acaba sizde öyle mi
Kdrtgl BeyzaN77 neocate alarji mamaları arasında tadı en kötü olan. Aptamil daha iyi. Kızımda içmedi şeker katkısız pekmez veya vanilya şurubu ile tatlandırabilirsiniz. Çok zorlamayın sonra biberon reddine sebep oluyor
BeyzaN77 Kdrtgl az sonra vanilya şurubu almaya gidicem eczaneye.. inşallah güzelce içer hiç sanmıyorum ama 🥺