Arkadaşlar merhaba size bisey danışmak istiyorum ben ciddi anlamda para kazanmak istiyorum çünkü gerçekten çok ihtiyacım var eşim cezaevınde ve hiç bı gelirim yok yani bekliyorum biri bana 20 tl 50 tl versin diye oda ayda bi kere kişisel masrafım sıfır kendıme 1senedır bı çorap dahi almadım çünkü param yok çocuğum gene aynı şekilde bezini ıslak mendili alırlar eşimin ailesi benim ailem felan bu kadar artık çok zoruma gidiyor bu durum bende gencim gezmek giyinmek yemek içmek istiyorum ama yok evde nasıl para kazana bilirim yardımcı olur musunuz ıg hesabim yok kullanmıyorum trenyoldan felan nasıl oluyor bilmiyorum eve ufak tefek iş getirim diyorum paketleme felan ona izin vermiyorlar yapamazmışım nolur akıl verin bana lütfen