Fyznr0604 Doğum yaptıktan sonra vitamin kullanan var mı. Ben gün içerisinde çok yorgun ve halsiz hissediyorum kendimi. Şunu kullanıyorum doktorum bunu tavsiye etti hepsi geçti diyen varsa tüm tavsiyelere açığım ☺️🙏🏻
barlasmombuse Fyznr0604 Regenesis kullanıyorum. Hamileliğimde kullanmaya başlamıştım hâla devam ediyorum oğlum 7 aylık oldu, dr tavsiyesiyle☺️
amansallagitsin Fyznr0604 dogumdan sonrw doktorlar ilk uc ay kan ilaci ve d vitamini icilmesi gerekir diyor ki uc ayda kadin kendini toparlasin cunku kan kaybetmis oluyoruz buda bizi yorgun halsiz yapiyor