Tansiyon yüksekliği nedeniyle hstaneye giriş yaptık dün 16 sularında. Doktor yatış verdi düşürmek için serum felan takildi. 12 doğru hiç bir şey yiyip icmicegimi demis kendi doktorumuzda. Qma bende tabi hareketlerinde hissislesmeye başlamıştım bunu dedim doktorumuza. Sabah alacam dedi bunu diyince sevilmeyen 3 şeyden biridir hissetmemek dedi. Sabah oldu kızıma kavuşmak için sabirsizlanirken kızımı sadece doğumda gördü ve gözleme aldilwr tansiyondan dolayı etkilenmis yavrum. 5 güne yada 7 gün arası değişir dediler çıkıp çıkmayacağı bana dua edin kızıma tez zamanda kavusayim 😔 çünkü emziremedim doyamadım bakmaya😔 sarı sütüm damla damla geldi ama o yoktu ve o sütü saklama poşetine alamadik😔