Busra2326 bir su bardağı sıvıyağ 3 yemek kaşığı pudra şekeri , vanilin ve aldığı kadar un koyuyorum. Top top yuvarlayıp üzerine çatalla bastırıyorm. 20 25 dakka 180 drecede pişiriyor. Çok güzel un kurabiyesi oluyor. İsterseniz içine yada piştikten sonra üstüne tarçın ekleyerek daha da lezzetli oluyor. Şekeri hamurun tadına bakarakta ayarlayabilirsiniz belki daha tatlı severseniz ekleme yaparsınız.