Cocolingo 123ilker_annesi ben tüp bebekte bu tarz hastalıklar olmuyor diye biliyorum ama belki henüz kasları gelişmemiştir henüz küçük bağzı bebekler 4-5 aya kadar kafasını tutamıyor, belkide kucağınıza aldığınızda kendini rahat hissedip salıyor olabilir
Melek0205 123ilker_annesi gayet normal burda duruşu canım önemli olan kafasını tutmaya çalışması az da olsa ki bunu en iyi doktor bilir rutin muayenede bile ilk buna bakıyolar zaten bişey olsa söylerlerdi aşıda falan mutlaka için rahat etsin götür bi yinede normal duruşu bebeğin yani bu resimde
Cocolingo 123ilker_annesi canım bu dert değil bence benimkide böyle duruyor hatta şu sıralar sadece bu pozisyonda duruyor 3 ay 20 günlük
123ilker_annesi Divayorgun daha küçük diyor ama kilo boy olara gayet iyihttps://imgyukle.com/i/VIQJ5o
Mizmizmyrtle 123ilker_annesi kuzum senin bebeğin gayet normal hiç endişe etme sen öyle diyince bende elini kolunu da hareket ettirmiyor öylece duruyor sandım daha çok bi hareketli olmaz zaten ay olarak küçük ama bence korkulacak bişey yok 🥰
Azemefnan_2021 123ilker_annesi bnm kızımda 3 aylıkken 6 kiloydu kaç kilo doğdu peki bizimki 3 kilo 200falan doğdu
Ayso5 123ilker_annesi bazı bebekler hareketli bazıları hareketsiz olur biraz da vucut şekli aile yapısı ile alakalı.uyanınca eller kollar bacaklar çalışsın bol bol yüzüstü uzandir ve hareket ettirmesini sağla. Benim kadar pimpirikli biri var mıdır diyordum aslında her anne öyleymiş onu anladım. Doktorum bu aylar da uzatılan şeylere tepkiyi ölçüyor heyecanlanıyor mu ve yüzüstü nasil duruyor. Ben mesela tembel alistirmjstim doktorum kızınca irkildim ve bol bol egzersiz yaptırıyorum.sende yap eminim kaygım geçer 💜
Nyles2019 Bende tüp bebekte bu şekilde hastalık olmuyor diye biliyorum üzmeyin kendinizi anlattığınıza göre gayet normal.Siz bol hol egzersiz yaptırın YouTube da videolar var başını dik tutmaya çalışıyor Mu? Ellerinden çekince kalkmaya çalışıyor mu?
Ayso5 123ilker_annesi bu arada bende tedavi ile olmuşum 25 yaşındayım hala da başım ağrısın annem yemek yiyemez oturamaz gecmeyene kadar allah bagislasin size yavrunuzu ama doya doya öpün sevin hicbisi yoktur hislerime güvenirim 🤎