Merhaba anneler 7 aylık bebeğim 2 gün önce kolunda bacaklarında ve yüzünde küçük kızamık gibi noktalar çıktı bugün doktorumuz el ayak hastalığı olduğunu ilaç tedavisi olmadığını zamanla kendi kendine geçeceğini söyledi. Nerden gelir bu hastalık evde neler yapabiliriz iştahsızlık için ne yapabilirim bilen yada başına gelen varsa yardımcı olabilir mi ?