Sevgikra ben doğumdan sonra hastanede yattığım için daha kolay olur diye 1 gün ped takmıştım normal ped naylon olduğu için kötü yapmıştı. Eğer kullanıyorsanız bırakın derim. Bir de normal doğum dimi? Eğer öyleyse hemoridden de olabilir insan o aralar ağrı neresinde neresi ağrıyor çok kestiremiyor. Bende makat çatlağı olmuştu çok hafif ve o bile çok acı veriyordu bana