aslansmomm sevim_kos bende hep lor veriyordum kendim yapıp ama faydası yokmuymus🥺 beyaz peyniri kendiniz mi yapıyorsunuz?
sevim_kos aslansmomm daha tadımlardayız peunirw geçmedik ama yapamam heralde. Yoğurt falan tamam da peynir zor iştir diye düşünüyorum. Güvenilir bi markanınkini suda bekletip vermeyi düşünüyorum
aslansmomm sevim_kos yani bende yapamam ki peynir onu tutturmak falan zor iş, lor kolaydı şimdi kötü oldu bunu öğrendiğim😂
sevim_kos zaydn marka sormadım doktor da söylemedi ama güvenilir bi marka araştırıp veririm. Siz bulursanız bana da söyler misiniz 😄 biz daha yadımlardayız peynire geçmedik
Elf123 zaydn ben kahvaltı tadımına başlamadım henüz ama diğer çocuklarıma organik bir labne alıp evde kedim mayalıyordum onu veriyordum yine lor yapıyordum dokuz aydan sonra da burgu peynir verdim önceden suya koyup
aslansmomm sevim_kos bende bir arastırayım peynir işini bakalım güvenilir bir yer bulursam haber veririm😂
sevim_kos Kk41 doktorun dediği şey mayayla alakalı. Faydalı olan şey mayalanarak yapılıyo olması. Diğeri de zararlı değildir mutlaka evde yapılıyo zaten ama peynir mayası olmadığı için peynirden alınacak faydayı sağlamıyo.
sevim_kos Kk41 pardon tamamını okumadan cevap vermişim. Alttaki açıklamayı okuyunca anladım ne demek istediğinizi. Ama dediğiniz gibi yapması çok zormuş 😄