Kızlar 2 bucuk yasındaki oglum yatıyordu bas bas bagırarak uyandı ve koluna elletmedi cıglık atıyor koluna elleyince elini diregini oynatıyor ama omzundan destek alıp kalkamıyo bagırıyo biz dokununca bagırıyo kafayı yiycem noldu anlamadm omzumu cıktı ve kırıkmı ama bişe de olmadı kii öylece beşiginde yatıp cizgi film seyrediyor hiç bir sey yapmıyor aglamıyorda ama ellersek koluna kıyamet kopuyor yada omzu tutulabilirmi anlmadm baskada bişe gelmiyor aklıma