kuzeyaras13 Kızlar bebeğim tam bir aylık cevremdekiler artık gülmesi lazım diyor sizin bebekleriniz ne zaman gülmeye başladı normal mi gulmemesi?
simayinannesii kuzeyaras13 kendi kendine tabi güler bebekler ama bunlar refleks gülüsler yani istemsiz meleklerine gülüyo derler bizde benimki tam anlamiyla beni bilerek görerek istemli gülmesi anlamasi 3.ayinda filandi 1 ay icin erken gibi bence canim
sevim_kos kuzeyaras13 burda günlük kısmına yazmışım. 1 buçuk aylıkken yüzüne bakarak onunla konuşunca gülmeye başlamış. Ama her bebek farklıdır tabi