Kgg28 bende şurada bekleyim yapılabilecek herşeyi yaptım bebeğim memeyi kabul etmiyor bende çok imreniyorum memeyi cop cop emen bebeklere sütüm azalmasın diye de süt kızımı emziriyorum oğlum emmediği için çok aşırı üzülüyorum son bi dua varmış süt arttırıyomuş memede taşımak lazımmış bide bebekler memeye geri dönsün diye bi dua varmış onları okumayı deneyeceğim tek çarem bu kaldı çünkü. Eds, kaşık biberon, emzik bırakma, duşta, hoplaya zıplaya sallayarak emzirme her yolu denedim fakat bebeğim çok inatçı memeyi asla istemiyor 😔