Kızlar doğum yapalı 2 ay 11 gün oluyor.Hala kanamam bitmedi.Afedersiniz sapsarı akıntı halinde az az oluyor ama.10 gün filan önce kahve rengine döndü ve miktarı da artdı.Acaba adet mi oldum diye düşündüm ama 2-3 gün sürdü.Şimdi bu adet oldum demek ki?Genelde benim adet 7 gün oluyor ve adet olduğum ilk gün asla bu miktarda olmuyor çok daha fazla kanama oluyor.Miktarın adet kadar olmaması ve 2-3 gün sürmesi beni yanıltıyor oldum mu olmadım mı diye.Doğum sonrsı akımtım da bitmemişdi hem.Tamamen bitmediği halde adet olamam mümkün mü?Yoksa doğum kanamasıydı da ben mi karıştırıyorum?
Aranızda böyle birşey yaşayan ya da benim durumu anlayan var mı?