Anneler merhaba 7 ay oldu doğum yapalı ilk kez adet oldum dün gece başladı bugün afedersiniz 3 kere üstüm battı yarım saatte bir ped değiştirir hale geldim hatta eşimi gönderdim şimdi depend almaya hareket edemez oldum normal midir bu kadar yoğun hiç hayatımda böyle olmadım yarın doktora mi gitsem diye düşündüm ama onuda normal bişey mi bilemedim emzirmekle alakalı falan yazıyor internette,bebeğim emiyor aktif olarak. Ne yapsam acaba bilgili anneler yardımcı olabilirse sevinirim