Deletedmom_33 Doktora sormayı unuttum banyo ne zaman yaptırabiliriz? 2.ay aşısından sonra 3 gün yasaktı verem olduğu için mi yoksa bunda da öyle mi?
MeandBaby Deletedmom_33 veremden dolayı yasaktı canım ama bu asılarda da ıkı gun beklemek gerek kendınden pay bıc gebeyken tetenoz yaptılar bana ıkı gun yıkanma dedıler