Tomrisinannesi-060 kızım 7 aylık oldu doğduğunda cok saçlıydı bir dönem döküldü ama azalma öyle olmadı diyebilirim. Şimdi gözlerinin önüne cok geliyor enseside terliyor ne yapacağımı bilmiyorum cok kararsızız bizde. Toplamaya topluyorum ama zor bela izin vermiyor diyebilirim. Sıcaklardan dolayıda sanırım biraz kısaltırabilirim ama eminde değilim açıkçası karar aşamasındayım. Erkek kuaförü daha iyi keser diyorlar o komuda bilginiz var mı bilmiyorum. Eğer gidersek erkek kuaförüne gideceğiz