Eylülde işe başlayacağım için bebeğime ben yokken içsin diye süt bırakmak istiyorum ama sürekli emdiği için ve sanırım sütüm ona anca yettiği için nasıl yapabilirim bilmiyorum. O emip uyuduktan sonra sağsam desem ne zaman uyanacağı hiç belli olmuyor.
Bu işi yapan anneler bir yol yordam gösterir misiniz?