Demir hapı verdi onu kullaniyorum. Normalde de kullanırdım özellikle adet gunlerinde. Birkaç ay kullanıp değerlerim yerine gelince bırakmayı düşünüyorum. Sonra yine regl olmaya başlayınca devam ederim. Onun dışında gebelikte kullandığım imom omeganin imom latte olanını aldım (sut artırımıni da destekliyor). Bunu doktor vermedi ama emzirdigimiz için gebelikte olduğu gibi vitamin değerlerimiz düşüyor onu dengelemek için kullanıyorum. Yine birkaç ay kullanırım sanırım.