Oğlum 2 ay 20 günlük meme ve mama yiyor. Aile büyüğümüz dedi ki mamanin içine 1 çay kaşığı elma sirkesi koy. 120 ml mama içiyor. dun akşam eşimde yoktu öyle içli içli agladi 1 saate yakın uyutamadim susturamadim yavrumun. İçim gitti sap simleks kullanıyorum siz olsanız verirmisiniz vermelimiyim. 2 3 gündür uyutamiyorum. Uyuyor daliyo 15 dk sonra uyanıyor gaz sancısı var 2 günde 1 kaka da yapıyoruz. Alttan pit da oluyo ama. Acaba başka bi saglik sorunumu var yardımcı olurmusunuz bana çok teşekkür ederim. Bu arada ilk bebegim