4 ay 20 gun oluyor dogum yapali. Geçen ay saçı dökulen arkadaşlara şampuanimi önerebiliyordum,ki bence normal şartlarda başarili bir sampuan(phyto) yillardir degistirmedim, ama şimdi anlıyorum ki lohusalik sürecindeki saç dökulmesine çare olabilecek bir şampuan yok🤦🏻♀️ Az önce kafamin bi kismini banyoda bıraktim. Gececegini düşünuyorum ama birsey deneyip ciddi ciddi olumlu etkisini gören var mı merakimdan açtim postu. Bir de şampuanin icine çam terebentini koyup denicem. Önerisi olan?