Ebrar45 Uzun süredir calıstırmıyordum geçen bi ara yarım saat calıstırdım kapattım 2 gündür evde bi koku var sanki makinada ıslak camasır kalır da uzun sure sıcakta bi kuf kokusu gibi koku olur ya oyle kokuyor
Ebrar45 Ebrar45 ne yapsam geçer odaya girilmiyor insallah misafir gelmez 2 gundur kokunun kaynağını arıyordum heryeri kokladım en son ora aklıma geldi klmadan mış 😄
Ebrar45 Arasbeyinannesi fltresini temizliyorum kullanmasam bile ama başka temizlik yapmıyorum yani nasıl temizlenebilirim başka bilmiyorum
Ebrar45 Neraops acaba uzun sure calışmadıgından olur mu baya calıstırsam gecer mi ki klima parfumu mu ne varmıs onu taksam oda bebege zararlı olur sanırım