fairytaleofthestars Sıcak bölgedeyiz ev genelde 27+ Sadece zıbınla tutuyorum ayağına çorap bile giydirmiyorum çok terliyor diye sıcak çünkü.. terlemesi normal de soğuk soğuk terlemesini anlamlandıramadım diş dönemi mi dersiniz var mı bu durumla karşılaşan böyle
eylull1210 fairytaleofthestars benim kızımda aynı terliyor ama kolları falan soğuk. Evimiz çok sıcak terliyor sonrasında camlar açık olduğu için teri soğuyor sanırım
Bellatrix Bizde öyleyiz aynı Bakıyorum ayağı soğuk mesela terli Bide kafası çok terliyor daha çok zıbın veya şortlu durmasına rağmen