Nisakus25 3 aylık olmak üzereyiz emerek uyuyor gece uykusuna yatırırken kakasını yaptı çoktan uyumuştu zaten napim şimdi uyandırsam uykusu bölünecek
Irmakprensesinannesi Nisakus25 kaka yaptıysa değiştirmeniz lazm pişik olur bebeginizi rahatsız eder bide havalarda sıcak daha da sıkıntı loş ortamda nrml ışığı açmadan altını değiştirin uyanmaz uyanmak gibi olursa emzirin tekrar yatirin
Bebegimm1 Nisakus25 pisik olur altini alin mutlaka cani acimasindansa uyanmasi daha iyi diye dusunuyorum yanls anlamayin hatta beyaz gurultu falan acin bebekler onu seviyor uyanirsa acin dinletin snra yavasca alin
Artizneararlabazarda Nisakus25 benim kızımda hep gece yapıyordu ama klakmıyordu ben degıstıryrdm pişer degıstırın
Busegg Nisakus25 Ay bu nasıl soru allah aşkına ne düşünerek buraya yazıyosunuz? Burdan biri kalsın öyle dese gerçekten çocuğu altı kakalı mı yatırıcaksınız?? Çok değişik kafalar
Yaylacicegim Nisakus25 o halde uyuyacak hali yok kendinizi onun yerine koyun uyansa bile en fazla bir saat daha oyalanirsiniz