a010101 endişelenmeyin düştüğü yer cok yüksek değilse gözlerde kayma, ateş uyuma isteği vs ve kesinlikle uyutmamak gerek doktor bize her cocuk düşer düşmeyen cocuk yoktur demişti bende 3 aylıkken düşürmüştüm aynen bunları söyleyip müşadeye almadan göndermisti ama her ihtimale karşı isterseniz bir acile gidin