Merhaba kızlar
Bebeğim 3.ayına yeni girdi saat 8 de akşam uykusuna geçerdik taaa ki son iki gündür uyuması 10 u buluyor saat 9da uyurdu bir türlü uyutamıyorum uyuşa bile sürekli ellerini yüzüne görüyor ayaklarını vuruyor sizce normal mi eski saatinde uyuması için ne yapmam lazım zorlamalınıyım yine saat 8 de mi başlamalıyız uyutmaya eskisi gibi 9 da uyuması içimm