Kızlar yiğenim bugün küçük bir kaza geçirdi alnı yarıldı 3 tane dikiş atıldı tam alnının ortasında. Daha önce hiç böyle bir durum yaşamadık bununla ilgili yapılması gereken iz kalmaması için önerebileceğiniz bir şey var mı. Acile götürdük hemen doktor 10 gün sonra gelin alalım demiş biraz nette baktık falan 6 yads 7. Günden sonra alınan dikişlerim izi daha kalıcı olur falan yazıyor. Bilgisi ve önerisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.