Şimdi kızlar şoyle bir durum var ablamin 3 yasinda oglu var bir kardesi olsun istediler spiral vardi cikarttirdi vs sonra denediler falan adetine 2 gun kala 3 yasindaki oglu annemin karninda bebek var dedi durup dururken ablamda istedigi icin adetin gecmesini beklemeyip test aldi yapti ikinci cizgi silik olarak gorundu kan verdi kan degeri yukselmis ama 55, yani cok bi yukselme yok erken oldugu icin suanda adeti 2 gun gecti arada kasık agrisi ve bel agrisi oluyormuss birincisi bu ağrılar sizce normalmi ikincisi sizce yarin tekrar test verse mi en azından kan degeri artmismi ona bakar 🤔