Alparslan27 Merhaba bebeğim 5 ay 15 günlük uyutuyorum odada. Çıkıyorum başlıyor ağlamaya. Sallayarak uyutuyorum ama odada dururken sallamıyorum. Anlamadım nasıl Olcak böyle. Atletimi fakan da yanına koydum uyku arkadaşı da var yok
Suzi-12 Alparslan27 dişleri geliyor olabilir. Kızım ilk diş çıkardığında odadan çıktığım an kıyamet koparırcasına ağlıyordu. Yanında istiyordu beni. Dişlerini bir kontrol edin
TheBaby Alparslan27 13 aylık bende aynıyım. 8 de uyuttum. Yarım saatte bi bızıklıyo. Şu an bile yanına geldim. Bi elim hamakta bi elin burda. Gece 00:00 olmadan yatamam bile. İlla o saate kadar uzuyor bu durum
aybars030921 Alparslan27 ben şşş sesi açıyorum sabaha kadar o çalıyor,o aylarda ben de yanından ayrılırken ağlıyordu. Böyle yöntem buldum hala devam 😄
Denizanasi92 Alparslan27 annem bana diyor ki o hissediyor. Başında oturunca kızıyordu alıştırma diye gerçekten öyle ya hissediyo annem abartıyo diye düşünmüştüm
Alparslan27 Denizanasi92 ilk başlarda 10 gibi falan uyuyordu bende uyuyordum hemen sabahta erken kalktığımız için ya da böyle içeri gidince diken üstünde oluyordum lohusalık psikolojisi hep yanındaydım sanırım alışmış da olabilir